Szállítási feltételek
Kiszállítás futárszolgálattal
A szállítást a Vásárló által megadott szállítási címre a Fáma futárszolgálat teljesíti Magyarország területén. A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között történik. Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
Ha a Vásárló nem tartózkodik az általa a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár még egyszer, megkísérli a kiszállítást a következő napon.
A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti.
A Terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételi dokumentum aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Ha Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a futártól jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Személyes átvétel Packeta átvevőhelyen
A Packeta szolgáltatását választva a csomagátvétellel kapcsolatos teendőket tehát személyesen, a lehető legegyszerűbben intézheti a Vásárló: az interneten megrendelt áru a Szolgáltatótól a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvételi pontba érkezik. Amikor a megrendelés az átvevőhelyre érkezik a Szolgáltató értesíti a Vásárlót, hogy megrendelése átvehető. Ha Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről az eladótól jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szállítási költségek
A termékek megrendeléskor aktuális kiszállítási költsége a megrendelés előtt, az adott termék oldalán ismerhetők meg.
A weboldalon feltüntetett termékárak a szállítás költségét nem tartalmazzák. A szállítási költségek kizárólag Magyarország területére érvényesek. Amennyiben külföldi címre szeretnének rendelést küldeni részünkre, úgy kérje egyedi árajánlatunkat.
A szállítási költségek az általános forgalmi adót tartalmazzák. A szállítási költséget az áru ellenértékének megfizetésével egyidjűleg köteles megfizetni a Vásárló.
Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy az alábbi szolgáltatók igénybevételével juttatja el az árut, terméket a Vásárlóhoz:
-
Szállítási határidő
A megrendelés kiszállításának határideje futárszolgálat és a Packeta átvevőhelyen történő átvétel választásakor - a Packeta átvevőhelyen szállítás esetén 2-5 munkanap.